תקצירי משתתפים


שם משפחה שם פרטי אוניברסיטה תקציר שם המנחה

1 אבן זהב ענת הטכניון ניתוח אסטרטגי של החינוך למדע וטכנולוגיה: swot וניהול סיכונים פרופ׳ אורית חזן
2 אדרי חיים מכון ויצמן למידה והוראה של מידול פיסיקלי בהקשר חישובי פרופ' עידית ירושלמי, פרופ' בת שבע אלון
3 אוזרוסו-חגג גילה אוניברסיטת תל אביב תהליכי למידה ומעברי ידע בקרב תלמידים בראשית לימודי האלגברה פרופ' מיכל טבח
4 אידלמן רחל מכון ויצמן הכיתה הוירטואלית בכימיה: ויסות למידה בסביבת למידה סמי-וירטואלית דר׳ יעל שורץ ופרופ׳ ניר אוריון
5 איידין אמיל מכון ויצמן מיומנות הטיעון: חקירת ההשפעה של הצגת עקרונות הלוגיקה הבלתי פורמלית על מורים למדעים ותלמידיהם ד"ר יעל שוורץ
6 אלגרבלי חיים אוניברסיטת חיפה תפקידה של מומחיות בפתרון בעיות בהתמודדות עם בעיות חקר בסביבת גיאומטריה דינאמית פרופ' רוזה לייקין
7 אלנקרי רוני אוניברסיטת תל אביב מאפייני חשיבה יצירתיות בפתרון בעיות אלגוריתמיות במדעי המחשב ד"ר דוד גינת פרופ' מיכל טבח
8 אריאלי מוריה מכון ויצמן שימוש בטקסטים בהוראת ביולוגיה פרופ' ענת ירדן
9 בדיר חרייה אוניברסיטת בר אילן הקשר בין סינכרוניזציה בין -חושית וכישורי חשבון פרופ' זמירה מברך
10 בורדו נדיה הטכניון כוחן של מלכודות אינטואיציה בהוראה ולמידה של חשיבה הסתברותית פרופ' אורי לירון
11 ברגר-טיקוצ'ינסקי טל אוניברסיטת בר אילן למידה עם מחשבים ניידים אישיים מנקודות מבט של הלומדים ובוגרי התכנית: עמדות ותפיסות במחקר רב שנתי ויישום אוריינות מידע ד"ר אורנית ספקטור-לוי וד"ר מיכל ציון
12 ברנדס עפרה האוניברסיטה העברית ידע והתפתחות מקצועית של מורים מובילים בקהילת המורים למדעי המחשב פרופ' כתריאל בארי וד"ר יפעת קוליקנט - בן-דוד
13 גבארין גאדה אוניברסיטת תל אביב התפתחות החשיבה הפורמלית פרופ' דוד חן
14 ג'וי ביביאנה אוניברסיטת תל אביב Learning with personalized context-aware technologies in digital-information-saturated locations פרופ' דוד מיודסר
15 גדות רבקי אוניברסיטת תל אביב אוצרות דיגיטלית חברתית כפעולת חקר לימודית פרופ' איליה לוין
16 גידלביץ סטלה אוניברסיטת בר אילן השפעת מודל דעיכה (Fading) לשיפוט מטה-קוגניטיבי בפתרון בעיות מתמטיות אצל תלמידים עם וללא לקות מתמטית פרופ' ברכה קרמרסקי
17 דובובי אילנה אוניברסיטת חיפה The Pharmacology InterLeaved Learning (PILL) Environment: ד"ר שרונה ט. לוי
18 דלאשה סמיר הטכניון הפעילות החינוכית בסביבת למידה מבוססת סימולציה רפואית: מאפיינים ותוצרי למידה פרופ' טלי טל
19 הס-גרין רחל הטכניון אינטראקציות בין למידה, זהות ומנגנונים מוסדיים הבאות לידי ביטוי בתוכניות למחוננים במתמטיקה פרופ' אורית חזן וד"ר עינת הד-מצויינים
20 הראל רז אוניברסיטת תל אביב תפקיד הצורך בהצדקה בתוך תהליכי הבניית הצדקות פרופ' טומי דרייפוס ופרופ' איבי קדרון
21 וולפסון אלכסנדר אוניברסיטת בן גוריון פיתוח קורס אקדמי וכלי דיאגנוסטי לאיתור מודלים מנטליים באקוסטיקה פרופ' אישך חיים
22 וייסמן שולה אוניברסיטת חיפה התפתחות המומחיות של מתרגלים בשיעורי מתמטיקה תוך כדי הוראה בבית ספר וירטואלי פרופ' רוזה לייקין
23 וקסמן פרחי אוניברסיטת בר אילן הקשר בין קשב חזותי ועיבוד גרף ד"ר מיכל ציון
24 ותד עביר הטכניון מדע וטכנולוגיות למידה פרופ' מירי ברק
25 זהר רוני מכון ויצמן שילוב 'פדגוגיה מעוגנת גוף' בהוראת הפיזיקה פרופ' בת שבע אילון וד"ר אסתר בגנו
26 זוהר אסנת אוניברסיטת חיפה התפתחותם של ידע אינטואיטיבי, סנסורי-מוטורי ומושגי אודות היחס בין מבנה החומר לתכונותיו המאקרוסקופיות מתוך פעילות בסביבת למידה מעוגנת-גוף ד"ר שרונה ט. לוי
27 זילברמן בועז מכון ויצמן הסברים, הצדקות, והוכחות בספרי לימוד במתמטיקה לכיתה ז' פרופ' רוחמה אבן
29 כהן חגית אוניברסיטת בר אילן השפעת הכוונה למודעות מטה קוגניטיבית והכוונה לאורינות מדיה על אוריינות תזונתית בהקשר לשתייה ד"ר מיכל ציון
30 לביא רע הטכניון חשיבה מערכתית וחשיבה המצאתית של סטודנטים ומורי מקצועות STEM בפתרון בעיות מבוסס-מודלים פרופ' יהודית דורי
31 לביא עירית אוניברסיטת חיפה התפתחות השיח המספרי בגיל הרך פרופ' אנה ספרד
32 לביא אלון נירית הטכניון תהליך הלמידה, מאפייני ההדרכה ותוצרים של טיולים בסביבות טבעיות פרופ' טלי טל
33 לבקוביץ אוהד מכון ויצמן השפעת הכלי הממוחשב Jmol, המציג מבנים תלת ממדיים של חלבונים, על ייצוגים וויזואלים פנימיים של תלמידי תיכון פרופ' ענת ירדן
34 לוי קרן הטכניון מורים כמעצבים: קידום הנחייה עצמאית של למידת חקר נתמכת בטכנולוגיה ניידת בגן בוטאני פרופ' טלי טל ופרופ' יעל קלי
35 לוי סמדר מכון ויצמן התפתחות מקצועית של מורים מובילים לפיזיקה במסגרת קהילה מקצועית לומדת פרופ' בת-שבע אלון ודר' אסתר בגנו
36 לונברג אריאלה הטכניון Flexible Thinking in Learning: Combining Theory and Practice in Technology-enhanced Environments פרופ'מ מירי ברק
37 ליפשיץ אריאל אוניברסיטת תל אביב זוגיות, סימטריה והשלמה לשלם כמשאבים בפתרון בעיות בסביבת משחקים דיגיטליים בקרב מתכשרים להוראת המתמטיקה. פרופ' מיכל טבח
38 מורד סיגל הטכניון Innovative Thinking in Education: Examining a Matrix of Online Collaborative Learning פרופ' מירי ברק ודר' נוע רגוניס
39 מוריס נח אוניברסיטת חיפה Fractions, Probabiity and the Tongan Way פרופ' אנה ספרד
40 מישקין חגית הטכניון עידוד לעניין ובחירה בלימודים ובקריירה מדעית בקרב תלמידי חטיבות ביניים, תיכוניים וסטודנטים לתואר ראשון פרופ' יהודית דורי
41 מלר מיכל אוניברסיטת חיפה עיצוב תוכנית לימודים בסביבה וירטואלית פרופ' רוזה לייקין
42 מרום דדי מכון ויצמן Green Chemistry: Developing higher-order thinking skills through reading web-based texts פרופ' יהודית דורי, ד"ר יעל שוורץ
43 נגרי חדיף גלית אוניברסיטת חיפה הערכה ממוחשבת במתמטיקה : חקר סוגיות עיצוב של פריטי הערכה המבוצעים ונבדקים באופן ממוחשב. פרופ' מיכל ירושלמי
44 נוי אתי אוניברסיטת חיפה התפתחות מומחיות של מורים למתמטיקה תוך כדי הוראה בסביבה ווירטואלית פרופ' רוזה לייקין
45 סבירסקי חני הטכניון קול התלמיד בתוכן ובפדגוגיה בחינוך המדעי פרופ' אילת ברעם-צברי
46 סמון סיגל אוניברסיטת חיפה דפוסי חשיבה ומרכיבים עיצוביים בלמידת כימיה בגישה מערכתית דר' שרונה ט. לוי
48 עפרי עפרה אוניברסיטת תל אביב יחסי גומלין בין התפתחות ידע משותף במליאת הכיתה לבין התפתחות הידע בזוג בסביבה ממוחשבת ודינמית, בנושא פונקציה ריבועית דר' מיכל טבח
49 קיסר עינב אוניברסיטת חיפה התפתחות שלבי הפתרון הראשונים בבעיות מידול (מודלינג) דר' אירית פלד
50 ראב"ד לנה מכון ויצמן אפיון חשיבה מערכתית בביולוגיה פרופ' ענת ירדן
51 רוטבוים אביעד אוניברסיטת תל אביב הערכת אמינות במדיה החברתית דר' ארנון הרשקוביץ
52 רייזמן דן שירי אוניברסיטת תל אביב הוראה מונחית היוריסטיקות של הוכחות בגיאומטריה ד"ר דוד גינת
53 רסיוק איריס אוניברסיטת חיפה רוטינות מורה ומעורבות תלמידים בשיעור מתמטיקה פרופ' אנה ספרד
54 שאבי נטע אוניברסיטת בן גוריון חווית הלמידה במוזיאוני מדע - מחקר אורך בתלמידי בית ספר יסודי דר' אורית בן צבי אסרף
55 שאולי סופי הטכניון אוריינות מדעית בקרב הורים לילדים לקויי שמיעה - מה טיבה ומה כוחה? פרופ' משנה אילת ברעם-צברי
56 שאיב הודא אוניברסיטת תל אביב קידום ידע מתמטי וטכנולוגי של גננות ומורות כיתות א'-ב' הדרוש להוראת צורות דו-ממדיות ותלת-ממדיות בגיל הרך באמצעות תכנית הכשרה מקצועית בנושא ברוח גישה קונסטרוקטיביסטית, כאמצעי לפיתוח חשיבה גיאומטרית אצל תלמידיהן פרופ' מיכל טבח
57 שטיינר אריאל מכון ויצמן תרמודינמיקה סטטיסטית שילוב של שלוש ספירות - אינטלקטואליות פרופ' עידית ירושלמי ופרופ' שמואל שפרן
58 שטיינר איה אוניברסיטת חיפה התפתחות השיח על מספרים רציונאלים פרופ' אנה ספרד
59 שילה ענת אוניברסיטת בר אילן חקר הוראה ולמידה בגישה מטה קוגניטיבית פרופ' קרמרסקי ברכה
60 שמואל רחל אוניברסיטת תל אביב למידת ידע סמוי בהכשרה טכנולוגית פרופ' דוד חן, פרופ' איליה לוין
61 שפיגל הדר אוניברסיטת תל אביב מיומנות השימוש בהיוריסטיקה פירוק והרכבה בפתרון בעיות גיאומטריות דר' דוד גינת
62 שפירא טלי מכון ויצמן Learning and instruction of science contents and representational skills in a digital environment designed to support self-regulated learning (SRL) in junior high school פרופ' בת שבע אילון וד"ר זהבה שרץ
63 שריר טל אוניברסיטת בר אילן השפעת תכנית התערבות מטה-קוגניטיבית על היכולת של ילדי גן ובית ספר להתמקד ספונטנית במבנים מתמטיים פרופ' זמירה מברך